De har gått gjennom to år med skoleundervisning og opplæring i bedrift. De har jobbet med kompetansemål fra læreplanen, samtidig som de har jobbet med norsk, matte, samfunnsfag, bransjelære og arbeidslivskompetanse.
I to år har de jobbet mot dette målet, og i går fikk de bekreftelsen på at de har oppnådd det de ønsket. Nå er alle fire på vei ut i arbeidslivet, med kokkehatten på! Kanskje fullt fagbrev blir det neste?
Vi gratulerer de nye ernæringskokkene og ønsker dem lykke til i arbeidslivet
